Sivut

maanantai 17. kesäkuuta 2013

Kesäkukkaset

Olen nyt jokaisena kesänä ostanut talomme etuovelle amppelit. Niin tein myös tänä vuonna. Olen aina ostanut erilaisia kukkasia ja tänä vuonna päädyin lobeliaan koska se kukkii koko kesän. Etuterassin edessä oli entisten asukkaiden tekemä kukkapenkki mutta se hajosi käsiin kun se siirrettin asfaltin tieltä pois. Viime kesänä oli pelkät amppelit mutta mun mielestä ne ei oikein riitä. Muistin että minulla on kaksi sinkkiämpäriä ja ajattelin että ne sopisivat hyvin siihen. Ostin sitten lempikukkiani hortensioita ja istutin ne ämpäreihin. Ostin punaisia siksi että ne antaisivat kivan kontrastin siniselle lobelialle. Niistä tuli kyllä aika kivat, vaikka itse sanonkin. =)


Minulla oli myös vanha emalinen kattila joka on vähän ruosteinen, ajattelin että se sopii hyvin etuterassin pöydälle. Siihen laitoin muutaman erivärisen petunian. Petuniat olivat minun isoäiti vainaan lempikukkasia ja niitä oli aina meidän mökin verannalla, siksi olen halunnut niitä myös omalle terassilleni.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti